Perancangan Allah adalah yang TERBAIK!!!!

Sep 14, 2014

Hadiah yang terindah dariMu Ya Allah.. Aku Bersyukur


Ya Allah.... Kau hadiahkan aku dengan satu perasaan yang terindah pada ulang tahun kelahiranku yang ke 26 ini... terima kasih ya Allah... hadirnya senyuman anak2 didik yang banyak menjadi penyeri hidup ku... hadirnya seorang sahabat yang bakal menjadi pemimpinku ke syurgamu...InsyaAllah.. 

Ya Allah.... aku bersyukur dengan apa yang kau telah aturkan untukku... 13 september 2014... tarikh yang penuh keberkatan untuk aku... terlalu banyak kebahagiaan yang kau hadiahkan kepada hamba yang masih bertatih mencari keredhaanMu. Jika Kau takdirkan aku menjadi miliknya satu ketika nanti... jadilah dia seorang suami yang tak pernah letih untuk membimbing aku ke jalanMu ... jadilah dia seorang sabar mendidikku menjadi isteri yang diredhaiMu... dan Jadikanlah dia suami yang menyayangi aku hingga ke syurgamu..

 Ya Allah, aku bersyukur Kau dengari setiap doa di setiap sujudku... ku Mohon dia adalah yang terakhir untukku... sesungguh hadiahMu ini paling bermakna dan aku percaya dia yang Kau hadirkan mampu membimbingku ke syurgaMu.. Ya Allah... 

Ya Allah... Jika ini yang terbaik untukku... Kau permudahkanlah urusan ku.. kau permudahkanlah urusannya dan Kau permudahkanlah urusan kami... agar kami dapat kehidupan yang diredhaiMu... tetapkanlah iman kami dan didikkanlah hati kami agar sentiasa bersama mencari keredhaan Mu Ya Allah..

Dia.. Imamku
Dengan IzinMu..
Ya Allah

No comments:

Post a Comment